Runescape Tricks/Community

juli 16, 2008

regel 4: Bug Abuse

Filed under: Uncategorized — rsnieuws @ 10:58 am

Runescape laat nog even op zich wachten na de launch van de bank, Development Achievement diary lumbridge-draynor village.

Dus ik wou eens vertellen over Bug Abuse, dat is ooit misbruikt op een party, iedereen die daar was is daarna verbannen van RuneScape, Hieronder zal ik vertellen waarom: 

Dus nooit Regel 4 breken, je zal meteen verbannen worden.

Gelukkig zijn er Nette spelers en zullen die bugs Rapporteren en naar jagex sturen, daar zullen ze worden opgelost.

P.S: Het leukste uit dit stukje vindt ik over die jagex mods, ze probeerden iedereen eruit te krijgen en daarna te verbannen wegens het breken van regel 4.

5 reacties »

  1. Heb jij wel eens een een regel gebroken?

    Rsnieuws: Ehh.. 😳

    Reactie door Teh Botnoob — juli 19, 2008 @ 6:44 am

  2. Is dat verhaal echt gebeurt op 6 juni 2006 ?

    Rsnieuws: Tuurlijk… anders zou ik het niet vertellen 🙂

    Reactie door Sparr79 — juli 19, 2008 @ 6:46 am

  3. Ik ben Combat Level 65 en jij?

    Rsnieuws: Combat 67, Bijna 😉

    Reactie door Scrachasniff — juli 25, 2008 @ 8:28 am

  4. Heb je trouwens de Club Penguin Meets RunEscape films gezien? Kijk op mijn site (klik op mijn naam) bij de filmpjespagina. Weet je, gaad goed hier! Woor je het weet heb je 10.000 hits! 🙂

    Rsnieuws: Nou.. die 10.000 hits duurt nog wel even 😛 , Er zitten nog niet zoveel mensen op mijn site hè.

    Reactie door Scrachasniff — juli 25, 2008 @ 8:29 am

  5. Haha!

    Reactie door Teh Botnoob — juli 25, 2008 @ 9:40 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

