Runescape Tricks/Community

augustus 2, 2008

Achter de schermen.

Filed under: Uncategorized — rsnieuws @ 1:46 pm

Sorry dat ik er een paar dagen tussen uit was, het was een nogal drukke week 😉

Nahja.. ik ben er weer, en meteen doe ik even een achter de schermen voor deze site, hieronder staan een paar dingen die er nog komen:

  • Minigame guides.

          Alle minigame’s komen deze kant op, en natuurlijk OOK de nieuwe minigame met orbs dat het ene team meer moet hebben dan de ander dat runescape aankondigde in Behind The Sences – august! en ook die van free players komen, die zijn namelijk als eerste aan de beurt en daarna de members, met dank aan scrachasniff, die had dat idee.

  • Guild guides.

          Alle guides komen hier ook, echt ALLE, ook (alweer) die RUNECRAFTING guide die runescape aankondigde in Behind The Sences – August, ik ben al bezig met een paar, maar de rest komt eraan hoor!

  • Geld, hoe kom je eraan?

          Dat wil iedereen wel weten, hoe kom je snel aan geld in RS ? nou, daar ga ik antwoord op geven in “hoe krijg je snel geld” wat in ergens in augustus uitkomt op deze site.

  • Eerste party

          Nou, de naam zegt het volgens mij al. Deze maand komt mijn EERSTE party! natuurlijk wordt deze in RuneScape gehouden, het affiche met tijd, datum, world, en plaats komen later.

  • Druk Druk.

          Pfoe, nou zeg.. daar komt het dan 😡 , Zondag ga ik weg met m’n ouders weg. dinsdag 5 augustus staan we op de kleedjesmarkt (lkkr dingen die het niet doen verkopen), dus ik ben nogal druk. Helaas heb ik nog geen vervanger om het laatste nieuws te vertalen en op deze site te zetten, als je graag wilt helpen laat een reactie achter.

  • Random event’s pagina.

Nou ik ga weer.. en ik heb een nieuw plaatje bij “hoe zie ik eruit” neergezet. 😉

3 reacties »

  1. Ik heb het druk 😉

    Reactie door rsnieuws — augustus 2, 2008 @ 2:17 pm

  2. Hoi, daar ben ik weer.
    ik heb nog een paar vragen..

    1.Wil je je “hoe zie ik eruit” plaatje meer up-to-date doen?

    2.Wat is je lievelings kleur?
    3.Wat is je lievelings dier?
    4.Wat is je lievelings plaats in runescape?

    Alvast bedankt 😀

    Rsnieuws: 1.Tuurlijk, ik heb al een nieuwe neergezet 🙂
    2. Geel
    3. Dolfijn 😉
    4. Camelot – seers’ village.

    Reactie door cppinguin — augustus 4, 2008 @ 6:35 am

  3. Jij hebt ’t druk!

    Reactie door magicbow133 — augustus 4, 2008 @ 6:38 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

