Runescape Tricks/Community

augustus 9, 2008

Nouja zeg!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 8:29 am

Nouja! ik ben gewoon muted geworden voor iets wat ik niet heb gedaan! 😥

Muted betekend dat ik voor een bepaalde periode niet kan praten, en bij mij is dat het geval.

er staat “You are permanently muted by a moderator”, dat betekent dat ik voor altijd muted ben, maar dat is niet waar, hoor. Die muted wordt zo gezegt “lifted”, alleen weet ik niet waarneer.

Ik kan nog WEL op ranged xp234 inloggen, maar niet praten: Ik kan alleen praten via Quick Chat maar dat is alleen engels 😕 .

Dit betekend NIET dat ik geen updates meer doe of guides plaats, ik ga gewoon door!!

4 reacties »

  1. Ai.

    Rsnieuws: 😦

    Reactie door Scrachasniff — augustus 9, 2008 @ 8:40 am

  2. Oei! dat is even vervelend zeg!

    Reactie door Rangenub237 — augustus 9, 2008 @ 8:42 am

  3. Ik hoop dat je snel weer kan praten! 🙂

    Reactie door Cold Fear777 — augustus 9, 2008 @ 8:44 am

  4. Ik moet nu naar de winkel. Kan straks weer komen. Sorry. Ik reageer wel. Computer weer normaal.

    Rsnieuws: Is goed.

    Reactie door Scrachasniff — augustus 9, 2008 @ 8:55 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

