Runescape Tricks/Community

augustus 27, 2008

Het affiche! — wat krijgen we nou?! — Poll

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 5:41 pm
Hier is ’t dan, het affiche voor de party zoals belooft!, als je het op je site wilt zetten mag dat!!
LET OP: Ik kom op ranged xp234, maar kan daarmee niet praten, altijd als ik dan zeg:
“hang on a second.” (via quick chat)
kom ik op ranged xo234, die kan wel praten!
Als je het op je site wilt zetten is dit de link:

https://rsnieuws.files.wordpress.com/2008/08/affiche2.png

Wat krijgen we nou?!

Wow, geloof je erin dat runescape in 3 maanden 5 MILJOEN spelers meer kan krijgen!

Op het begin van Runescape HD waren het nog maar 130 MILJOEN!

Poll

Wil je deze poll hieronder invullen? bedankt!

Klik hier

Het gaat over runescape!

17 reacties »

  1. Mooi! Maar wow! 30 november!! Dat is echt nog heel erg lang. Meestal plan je voor een week, of zo. Even mijn kalender pakken… Zondag! Dan kan ik in principe wel, maar ja, in die 3 maanden veranderd er ook heel wat, hè?

    Rsnieuws: oeps! bedankt! ik bedoelde eigenlijk 30 augustus, ik verander het ff. 😡
    En jij ook, scrachasniff, hou alsjeblieft op met spammen!

    Reactie door Scrachasniff — augustus 28, 2008 @ 5:28 am

  2. hoi
    daar ben ik weer!!!!!

    ({o})

    zo 🙂 weer een lange
    pagina!!!
    tot morgen!

    Rsnieuws: Hou alsjeblieft op met spammen, het is echt niet leuk.

    Reactie door martie3 — augustus 28, 2008 @ 4:53 pm

  3. Lol. Waarom spammen ze -_- maar ik kom zeker op je party 😀

    Rsnieuws: ik heb die (spam)reacties van ze al verwijderd, maar in een bericht gingen ze heel vaak de o gebruiken, b.v:
    o
    oo
    ooo
    oo
    o | en dat heel vaak. – Bedankt dat je op me party komt!

    Reactie door luussgeluk — augustus 29, 2008 @ 6:54 am

  4. Ja, sorry! XD Maar ik kom wel. Ben benieuwd naar een echte RunEscape-party. :mrgreen:

    Rsnieuws: Zou je het affiche op jouw site willen zetten? :mrgreen: zou fijn zijn 😉

    Reactie door Scrachasniff — augustus 30, 2008 @ 6:41 am

  5. Het waren trouwens nullen! 😛 XD XD

    0
    00
    000
    000
    00
    0

    Reactie door Scrachasniff — augustus 30, 2008 @ 6:41 am

  6. Gedaan.

    Rsnieuws: Bedankt!

    Reactie door Scrachasniff — augustus 30, 2008 @ 7:26 am

  7. lol! grapje toch! jammen eigenlijk! het was net zo’n grote pagina!:P

    Reactie door martie3 — augustus 30, 2008 @ 10:56 am

  8. ey ik denk niet dat ik kan kome heb een feestje van m’n moeder hier straks! 😛

    Rsnieuws: Jammer! 😦

    Reactie door martie3 — augustus 30, 2008 @ 10:57 am

  9. ik ga nu (13:00) wel eff weer kijken op jippo127!
    martie3

    Reactie door martie3 — augustus 30, 2008 @ 11:00 am

  10. Mijn party is over 2 uur, allemaal komen om 4 uur!!

    😀 😀 😀
    en ik heb nog meer berijkt vandaag!!

    Reactie door rsnieuws — augustus 30, 2008 @ 11:23 am

  11. Jammer dat ik niet kan komen! 😐
    Maar in iedergeval gefeliciteerd! 🙂

    Reactie door cppinguin — augustus 30, 2008 @ 11:25 am

  12. waaar is de grand echange ook alweer??????????????
    pliees zeg het!!!

    Rsnieuws: ten westen van het palijs van varrock, ten noorden van het huis waar juliët in is en noord-west van de grote varrock bank.

    Reactie door martie3 — augustus 30, 2008 @ 11:26 am

  13. Party komt zo!! 2 minuten! kom snel!!

    Reactie door rsnieuws — augustus 30, 2008 @ 12:43 pm

  14. ke bedankt! waar lopen jullie de hele tijd rond???? ik ben in world 95! 😛

    Rsnieuws: Ik heb je eigenlijk niet gezien, we hadden toch afgesproken 16:00 (4 uur) varrock museum?

    Reactie door martie3 — augustus 30, 2008 @ 2:09 pm

  15. stomme slome comp!

    Reactie door martie3 — augustus 30, 2008 @ 2:13 pm

  16. ja maar toen kon ik niet……. was wel bale!

    Rsnieuws: nouja, maakt niet uit. ohja, nog gefeliciteerd met je moeder!

    Reactie door martie3 — augustus 31, 2008 @ 10:21 am

  17. ik ga nu (12:30 ook nog eff op rs!) world 95!!!! kom ook!!!! voeg de naam jippo127 aan je vriendenlijst toe!! (ik kan ook nietpraten!!! 😛

    Rsnieuws: Sorry dat ik niet kwam, me internet viel uit en deed het niet meer, nu wel (19:12)

    Reactie door martie3 — augustus 31, 2008 @ 10:23 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

