Runescape Tricks/Community

september 14, 2008

Veel Updates! – Nieuw logo?

Filed under: Website nieuws — rsnieuws @ 8:17 am

HEEL HEEL heelveel updates aan de site vandaag, ik heb hieronder een lijstje staan!

  1. Bij Guild Guides staat nu de Runecrafting Guide!
  2. Bij “minigame guide’s” zie je een lijstje met alle aangemaakte minigames! kan je gewoon aanklikken!
  3. Klik op “Quests F2P” en dan heb je een lijstje met alle questen! allemaal uitgelegt!
  4. Bounty Hunter minigame guide uitgelegt en al!
  5. Bij “Quests P2P” heb ik ook een lijstje gemaakt met de questen!
  6. Het “Hoe zie ik eruit” plaatje is veranderd!
  7. Clan Wars guide geupdated, met het overzicht van alle nieuwe dingen!

!

  1. (dinsdag 16 september) Fist of guthix minigame erbij gezet!
  2. (dinsdag 16 september) Minigame guides van f2p en p2p staan op dezelfde pagina.

Nou.. veel updates, hè?

Nieuw Rsnieuws logo

Ik wou wel eens weer een nieuw logo, en jij mag kiezen welke!

1.

 Al 41 stemmen.

of 2.

 Al 1 stem.

Poll gesloten wegens misbruik!

4 reacties »

  1. ey!~ik kies voor de onderste logo

    Reactie door martijn — september 15, 2008 @ 2:55 pm

  2. ey! ik ben al op die ene plek in de wildie! alleen weet ik niet wat ik nu moet doen! kan jij dat eff doen???
    martijn

    Reactie door martijn — september 15, 2008 @ 3:04 pm

  3. Je zou het origineel op de site plaatsen…?

    Rsnieuws: Yup! en hij staat er!

    Reactie door Scrachasniff — september 19, 2008 @ 1:40 pm

  4. Nu je het zegt is die ook heel leuk!

    Reactie door Scrachasniff — september 19, 2008 @ 5:33 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

