Runescape Tricks/Community

september 28, 2008

Party verslag!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 5:48 am

Ranging minigame is aangemaakt bij minigame guides!

Als je nog foto’s hebt gemaakt stuur ze op naar: rsnieuwswordpress@live.nl

dat was een hele leuke partyyy!! woohooo!! ik heb er wat foto’s van:

Eerst gingen we even naar de party room, leuke drops!

Eerst gingen we even naar de party room, leuke drops!

Dit was het gevecht met Snel Jel (combat 80)

Zoals altijd ging ik weer vechten met de spelers die mee deden met de party.. Dit was het gevecht met Snel Jel (combat 80)

En dit was het gevecht met Jippo127 (combat 54)

En dit was het gevecht met Jippo127 (combat 54)

 

Toen nog even onze prayer points opladen, daarna was het feest voorbij.

Toen nog even onze prayer points opladen, daarna was het feest voorbij.

Jippo127 heeft ook nog was leuke foto’s gemaakt, hij stuurt ze op via de mail, dus ik zet ze neer waarneer ze er zijn.

13 reacties »

  1. ik kon niet! ik wou WEL! maar..ik dagt dat het op`19:00 was en toen stond ik daar in me eentjee xD

    Rsnieuws: volgende keer even de 9 omkeren. 😉 Ik hoop dat je wel bij de 5000 hits party bent.

    Reactie door bredenhoff1 — september 28, 2008 @ 8:19 am

  2. als er nog een party komt gaat mijn broer ook wel mee dirk756

    Reactie door sneljel — september 28, 2008 @ 8:57 am

  3. Sorry dak niet kon komen..
    maar ik heb ondekt dat de oude Training als je een account maak weer terug is!

    Reactie door luussGeluk — september 28, 2008 @ 9:08 am

  4. Nogmaals sorry da’k niet kon komen. 😦 Oh ja, Davidono is weer gehackt en snapt niks van Recovery Password. Ik heb het voor hem gedaan en hij is boos omdat het niet meteen werkt. Weirdo. Hij zit nu op Havanar3 op Tutorial Island. 😕

    Rsnieuws: Wat heeft die Davidono toch met hacken?

    Reactie door Scrachasniff — september 28, 2008 @ 9:16 am

  5. K vind et wel raar dat tutorial island weer terug is..

    Reactie door luussGeluk — september 28, 2008 @ 9:36 am

  6. Terug?

    Reactie door Scrachasniff — september 28, 2008 @ 11:34 am

  7. Was het ooit weggeweest dan?

    Rsnieuws: Ja, in plaats daarvan was er de quest Learning The Ropes.

    Reactie door Scrachasniff — september 28, 2008 @ 11:34 am

  8. he bart ik heb het plaatje gestuurd( 1 plaatje in paint met een aantal foto’s:P)
    jippo127

    Reactie door jippo127 — september 28, 2008 @ 12:54 pm

  9. ga je bij 3000 hits weer een party geven?????????????
    want dat zijn nog 700 hits.
    jippo127

    Rsnieuws: nee, niet bij de 3000 hits, anders worden party’s te vaak gegeven. Bij de 5000 weer.

    Reactie door jippo127 — september 28, 2008 @ 12:56 pm

  10. lol handig van die kleuren 😛

    Rsnieuws: Dat werkt alleen maar bij runescape, niet bij wordpress 😉

    Reactie door jippo127 — september 28, 2008 @ 12:57 pm

  11. Ik denk niet bij 3-, maar bij 5000 hits. Maar Ranged Xp234 beslist!

    Rsnieuws: Yup, anders worden de party’s te vaak gegeven en worden ze saai… 😛

    Reactie door Scrachasniff — september 28, 2008 @ 6:15 pm

  12. Wil je a.u.b. op mijn poll stemmen?

    Reactie door Scrachasniff — september 29, 2008 @ 7:20 am

  13. Learning the Ropes? Ja, toen ik AChievement Diary deed stond dat daar ook opeens en had ik meer quest points dan normaal (ik kreeg ze ook bij het examen van de Stronghold of Player Safety). Maar dat was toch hetzelfde, maar dan een beetje anders? En waarom staat die ‘quest’ dan niet bij de guides? XD

    Rsnieuws: Komt nog!

    Reactie door Scrachasniff — september 29, 2008 @ 7:23 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

