Runescape Tricks/Community

oktober 1, 2008

Evil Daves boosaardige zak post

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 4:51 am

Evil Dave heeft nogmaals zijn teken op de zak met post geplakt en heeft zelfs zijn favoriete ANGSTAANJAGENDE KUNSTPORTRET ingezonden.

Als je je ooit hebt afgevraagd waar hij zijn plannen en schema’s maakt: wacht niet langer! Hij neemt ook een gedicht van een bankier mee, een brief van de KGP en verschillende verlichtende verklaringen van Juna.

Klik hier om Evil Daves EXTREEM DOLGEDRAAIDE BRIEVEN te aanschouwen.

6 reacties »

  1. Dat portret vind ik echt héél erg mooi, jij ook?

    Rsnieuws: ja, echt mooi.

    Reactie door Scrachasniff — oktober 1, 2008 @ 8:08 am

  2. im snap er geen ene PIEP van:P leg me uit in de klas ke?

    jippo127

    Reactie door jippo127 — oktober 1, 2008 @ 3:48 pm

  3. nee he rs loopt vast!

    ps. op funorb gebruikte ik de zelfde naam en passw. als op rs en hij deed t. vaaaaag..??

    Rsnieuws: Ja. Jagex zijn de makers van RuneScape EN Funorb. dus je kan je runescape account gebruiken op funorb.

    Reactie door jippo127 — oktober 1, 2008 @ 4:14 pm

  4. ik zie je morgen!

    Reactie door jippo127 — oktober 1, 2008 @ 4:38 pm

  5. lache man! oja, ik heb nu een rune shield met van die kleuren d’rop en een rune scimmi:P
    maar toch heb ik t geld nodig!!!! ik ga sparen voor rune t of g! wat is goedkoper?
    jippo127

    Rsnieuws: (t) is goedkoper. 😉

    Reactie door jippo127 — oktober 5, 2008 @ 12:09 pm

  6. ik ga nu weer op runescape! mn strenght is 50 nu en met potions kan ik 16 hitte!!!!!!! zonder potion het ik vaak 8 en 10 en 13!:P
    jippo127

    Reactie door jippo127 — oktober 5, 2008 @ 12:10 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

