Runescape Tricks/Community

november 13, 2008

Website – onderhoud

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 5:42 pm

We voeren op het moment onderhoud uit aan sommige systemen van onze website. Een aantal delen van de website zijn tijdelijk niet bereikbaar:

  • Het gebruik van een aantal onderdelen van de Grand Exchange database.

Wij bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak en proberen om het zo zo spoedig mogelijk te herstellen.

Het probleem zal geen gevolgen hebben bij het inloggen van het spel.

2 reacties »

  1. Over mijn forum, ik denk dat het klaar is. Genoeg subfora vind ik (Portal heb ik weggehaald…). Kijk jij nog! En je bent de 10.000 hits gepasseerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!

    Rsnieuws: erg bedankt voor de hits, het gaat ongelovelijk goed met de site!

    Reactie door Scrachasniff — november 14, 2008 @ 7:28 am

  2. Zoals je inmiddels weet (of niet. 😛 ) houd ik een bannerwedstrijd voor mijn forum. Als die af is, mag hij dan in een widget op jouw forum? Jouw banner staat er nl. ook in. Alvast bedankt!

    Rsnieuws: Tuurlijk! ook overleg ik graag over die winnende banner met je 😉

    Reactie door Scrachasniff — november 14, 2008 @ 2:23 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

