Runescape Tricks/Community

november 29, 2008

Questguide While Guthix Sleeps!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 12:30 pm

 Kennen jullie hem nog? Dutch ace? Hij hielp mee met een paar quest guides door plaatjes te sturen. Hij maakte de plaatjes en stuurde ze op, en ik deed de text. Dat hebben we met een paar member quests gedaan, namelijk met another slice of ham en olafs quest. 🙂

Dutch ace wou mij nu helpen met de quest guide van de grandmaster quest While Guthix Sleeps! De questguide is nu ook open voor jullie! Ga snel naar pagina’s en kijk dan naar While Guthix Sleeps!

4 reacties »

  1. Wowie! Ik kan gewoon walliekaarten gaan sparen. Bij elke Jetix Magazine 2. Ik heb er 2 van Tribal Wars, eentje van Trickers (of zoiets) en één van RuneScape. Een week helaas. Ik ga hem slim gebruiken! 🙂

    Reactie door Scrachasniff — november 30, 2008 @ 9:23 am

  2. Thanksgiving is een Holiday Event!! Waar is het? Bij de Crafting Guild weer?

    Reactie door Scrachasniff — november 30, 2008 @ 9:43 am

  3. Ik heb mezelf net even 5k rijker gemaakt; bijna al m’n team capes verkocht.

    Reactie door Scrachasniff — november 30, 2008 @ 10:24 am

  4. Je party begint straks!

    Reactie door Toan Vu — november 30, 2008 @ 2:53 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

