Runescape Tricks/Community

december 1, 2008

99 Cooking??

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 3:50 pm

Mijn cooking is op het moment 57. Cooking is bijna de gemakkelijkste skill om te trainen en daarom ga ik proberen het 99 te krijgen! Ik heb vanalles uit zitten rekenen en ik heb een uitkomst!

In totaal moet ik 4,708,000 coins bij elkaar krijgen om het te halen, van het geld ga ik vissen kopen en dan allemaal bakken. Het is mogelijk dat ik het zelf allemaal bij elkaar haal, maar dat kan nog een tijdje gaan duren! ๐Ÿ˜‰

<Daarom vraag ik iedereen of ze alsjeblieft hun steentje willen bijdragen! Als je wilt.. kun je dan ยฑ 3.000 coins doneren? Elk kwartier kan je 3K (3.000 coins) weggeven. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat jullie al jullie geld kwijtraken! Meer dan 3.000 is natuurlijk altijd welkom! Maar als je geen 3.000 coins wil weggeven, dan kan het altijd minder zijn. Elk bedrag is welkom! ๐Ÿ˜€

Wil je een bijdrage geven? Zet dan een reactie inย dit bericht met *datum* , *tijd* en *waar*. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

6 reacties »

  1. ik ga ook 99 cooking trainen ik heb al 62 ๐Ÿ™‚

    Reactie door sneljel — december 1, 2008 @ 5:00 pm

  2. ik zou je heel graag 3.000 coins willen geven. en dat doe ik ook ik doe het heel graag

    Rsnieuws: Erg bedankt! Zou je de tijd, datum en plaats willen geven?

    Reactie door dave — december 2, 2008 @ 5:10 pm

  3. 49. Maar komt er nog een verslag betreffende Thanksgiving en je party eergisteren?

    Post Scriptum )XD( m’n forum heeft nu een banner! En net had ik weer een gestoord toetsenbord, maar dit keer wist ik wat te doen. ๐Ÿ˜‰

    Rsnieuws: Die party.. ๐Ÿ˜ณ vergeten! ๐Ÿ˜ฅ verdorie… Maar ik maak wel een verslag van Thanksgiving en zet die bij pagina’s. ๐Ÿ˜€

    Reactie door Scrachasniff — december 2, 2008 @ 5:11 pm

  4. welke vis kook je dan?

    Rsnieuws: Vele soorten. Meestal lobster.

    Reactie door Pendellift — december 8, 2008 @ 5:21 pm

  5. maar welke soort vis .. tuna trout ofzo of monkfish shark?

    Rsnieuws: Lobster.

    Reactie door Pendellift — december 9, 2008 @ 4:41 pm

  6. varrock palace
    12:34 pm
    15-12-2008

    Rsnieuws: Dan kan ik niet, ik heb maandag school van 8:30 tot 14:30.

    Reactie door ipje9 — december 13, 2008 @ 1:00 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

