Runescape Tricks/Community

december 7, 2008

Members questguides

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 7:13 am

UPDATE: wat vinden jullie van het nieuwe thema? Ik heb dit thema gekozen omdat het headers kan bevatten. Willen jullie de oude terug of vinden jullie deze leuker? Vinden jullie deze onoverzichtelijker? Stem!

Uit reactie’s en de poll blijkt dat het thema onoverzichtelijk was en nergens op leek!

Zelf vondt ik het ook een onhandig thema, maar ik liet jullie toch even kijken hoe het ging. Daarom heb ik het nieuwe thema terug gehaald, veel beter zo! 😀

an_kerstverlichting1

wintumber_treean_kerstboom2Ah, we zijn al een beetje in de kerstsfeer hier. Met sneeuw dat valt en hier en daar kerstboompjes.

Ik heb nieuwe members questguides gemaakt, een heel aantal al! Ik ga me vanaf nu iets meer met questguides voor members aan de gang, ik denk iets van 2 á 3 op één dag.

Als er dan ook nog members zijn kunnen ze lekker naar de questguides gaan en die questen dan maar voltooien, hè! an_kerstverlichting1

 

Dit zijn de questguides voor members tot nu toe. De vetgedrukte questen zijn vandaag en gisteren gemaakt:

  • A Tail of two Cats
  • All Fired Up
  • Animal Magnetism
  • another slice of ham
  • Contact!
  • Druidic Ritual
  • Enakhra’s Lament
  • Gertrude’s Cat
  • Ghosts Ahoy
  • Icthlarin’s Little Helper
  • My Arm’s Big Adventure
  • Nature Spirit
  • Olaf’s quest
  • Priest in Peril
  • The Feud
  • While Guthix Sleeps
  • Wolf Whistle
  • Trouwens.. hebben jullie al bovenin bij de link gekeken? De site heeft een eigen icoontje!

    9 reacties »

    1. Supercool! Gertrude’s cat is ook niet moeilijk, of wel? Niks zeggen, ik ga de guide lezen! 😀

      Reactie door Scrachasniff — december 7, 2008 @ 8:17 am

    2. Ik ga op RuneScape, maar laat ook je site staan. Jij krijgt híts, menneke! XD

      Reactie door Scrachasniff — december 7, 2008 @ 9:19 am

    3. De zijbalk staat nogal bwlèh, maar de sneeuw steekt er leuk bij af! :\ Maar kijk op m’n site, er is een leuke update. 🙂

      Reactie door Scrachasniff — december 7, 2008 @ 9:52 am

    4. Ik ben eruit: weg met dit thema! XD

      Rsnieuws: Ik vindt dat ook. Het is toch niets.

      Reactie door Scrachasniff — december 7, 2008 @ 10:48 am

    5. Mijn combat is 66 geworden en STrength 55! 😀 Maar dat was net wéér een pittige Clan Wars.

      Reactie door Scrachasniff — december 7, 2008 @ 12:15 pm

    6. YES! Ik heb Achievement Diary Lumbridge/Draynor helemaal af! 😀 Wha, met die ring teleporteer ik als een kool. Geen idee wat ik dááraan heb, maar goed. Door de lamp is mijn prayer nu 37; Protect from Magic! 🙂 Dit had je al sinds vorig jaar zeker. XD

      Rsnieuws: Ik kan nu dat hartje. 😀

      Reactie door Scrachasniff — december 7, 2008 @ 7:10 pm

    7. Wow! Ga eens werken voor Gillie Groats (melkmeid Lumbridge) en doe easier. Als je haar 24 ringen brengt krijg je 5k (5040 coins) als beloning! 😀

      Rsnieuws: nou nou.. dat is niet niks!

      Reactie door Scrachasniff — december 8, 2008 @ 11:17 am

    8. Noi ja, 5035 omdat een Ring Mould 5 coins kost. Ik plaats veel reacties, maar jij zegt niks! XD

      Rsnieuws: 😕 Ik heb alle andere wél beantwoord. 😉

      Reactie door Scrachasniff — december 8, 2008 @ 11:19 am

    9. Ja, nú wel!

      Reactie door Scrachasniff — december 8, 2008 @ 2:38 pm


    RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

    Geef een reactie

    Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

