Runescape Tricks/Community

december 13, 2008

Member questguides

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 11:20 am

Opnieuw over de Questguides voor Members..

Ik (en misschien Scrachasniff) gaan bezig met alle member questguides. Alle gratis speler questguides zijn al heel lang klaar, en ik vindt het leuk als dat ook bij de members zo is.

Alle questguides worden óók in de vakantie door mij (en misschien Scrachasniff) gescchreven. Er komen ongeveer 2+ questguides op de site per dag.

Nadat alle questguides er zijn zijn we natuurlijk nog niet klaar. Er komt nog véél meer! Iets nadat de quests klaar zijn komen er skill guides voor alle skills. En dan gaan we verder met de minigame’s. Tussendoor komen er natuurlijk wel wat party’s.. Ik beloof dat als de questguides af zijn dat er dan een party komt!

5 reacties »

  1. Jaaa! Skilguides heb ik echt nodig!!! En ik wil ook graag weten wat die minigame voor members is met die klei enzo!

    Reactie door Ijzige vogel — december 13, 2008 @ 11:49 am

  2. Mag ik misschien helpen met skillguides? Dat ik plaatjes maak van (bij woodcutting)alle bomen en waar je die kan vinden en wat je met verschillende levels kan.. (alleen nonmember..) Dan kan jij het afmaken..?

    Rsnieuws: Tuurlijk! Dan zal ik de member bomen doen.

    Reactie door Ijzige vogel — december 14, 2008 @ 8:48 am

  3. Wow, cool bedankt! m’n wordpress-mail is thomaskluiver@hotmail.com, mn naam is wabbelworld

    Reactie door Ijzige vogel — december 14, 2008 @ 12:02 pm

  4. Kan je me editor maken?

    Rsnieuws: ik denk er nog over.

    Reactie door Ijzige vogel — december 14, 2008 @ 4:33 pm

  5. Oké!

    Reactie door Ijzige vogel — december 15, 2008 @ 9:53 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

