Runescape Tricks/Community

december 14, 2008

Hypercam

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 3:00 pm

Ik wil graag filmpjes maken met hypercam, alleen heb ik er een paar probleemjes mee..

Ik heb er een paar vragen over: Ik weet hoe ik een filmpje opneem, stop en pauses maak. Maar hoe sla ik het op? En hoe kan ik het filmpje bewerken met windows movie maker? En hoe zet ik het op youtube zonder dat het opgeslagen wordt als .mswmm? Want dat kan je niet uploaden.

Help me alsjeblieft als je er iets over weet, ik zou het heel fijn vinden!

7 reacties »

  1. Ik weet er alles over! 😀

    Reactie door Ijzige vogel — december 14, 2008 @ 4:19 pm

  2. In het hypercamvenster kan je onder ‘AVI file’ de locatie opgeven. Als je klaarbent, staat hij daar! In windows movie maker importeer je het filmpje. Als je niet snapt hoe movie maker werkt moet je maar even de help daarvan lezen… Als je klaar bent met movie maker, klik je op opslaan op computer. Dan maakt hij er een *.AVI van, die kan op youtube.

    Rsnieuws: Wauw! Heel erg bedankt!

    Reactie door Ijzige vogel — december 14, 2008 @ 4:27 pm

  3. waar heb jij hypercam gedownload please geef de link

    Reactie door snel jel — december 14, 2008 @ 6:26 pm

  4. Ik denk hyperionics.com of zoiets.

    Reactie door Scrachasniff — december 14, 2008 @ 6:43 pm

  5. Ja, dacht ik ook.

    Reactie door Ijzige vogel — december 15, 2008 @ 9:53 am

  6. Ik ga morgen Death Plateau en Clock Tower schrijven.

    Reactie door Scrachasniff — december 15, 2008 @ 6:59 pm

  7. Wil jíj dan a.u.b. Sheep Herder schrijven?

    Reactie door Scrachasniff — december 16, 2008 @ 2:34 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

