Runescape Tricks/Community

december 16, 2008

2 Updates!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 3:54 pm

De Quickchat is geupdated. Mensen die quickchat handig vinden kunnen nu méér zinnen en woorden zeggen dan tevoren! Vooral handig voor mij, ik ben namelijk muted, en nu kan ik iedereen duidelijk maken dat ik niet kan praten. 😀

Kerstmis 2008

De kerstmis event van 2008 is er! Het is erg leuk, en als je klaar bent krijg je een emotie waarin je in sneeuw veranderd en smelt. Natuurlijk wordt je wel weer normaal. Én je krijgt ook een kerstmannen (vrouwen) pak om te dragen!

Je kan de Kerstmis event op drie verschillende plaatsen beginnen:

Ten zuiden van Falador:

start_falador

Ten noorden van Falador:

start_n_falador

En als laatste ten noorden van Lumbridge:

start_lumbridge

Dan even iets anders; Ik heb vandaag mijn filmpje over 99 Firemaking gemaakt en op YouTube gezet.

Dit is mijn eerste filmpje, dus het is minder goed dan andere filmpjes. 😉

5 reacties »

  1. En de rest? :O

    Reactie door Ijzige vogel — december 16, 2008 @ 4:16 pm

  2. Maak daar maar 3 updates van! Ik heb de quests Dwarf’s Cannon en Sea SLug af (en bij de gnomen Agility tot 12 getraind), en van die laatste ga ik nú een questguide maken!

    Reactie door Scrachasniff — december 17, 2008 @ 2:12 pm

  3. Done! Kijk maar na!

    Reactie door Scrachasniff — december 17, 2008 @ 2:44 pm

  4. Uh… het was toch 99 Cooking?

    Reactie door Scrachasniff — december 17, 2008 @ 2:45 pm

  5. Kijk op m’n forum bij ‘WIst je dat’ en dat bij jouw goden, ik heb nieuws!!!!!!!!!

    Reactie door Scrachasniff — december 17, 2008 @ 3:03 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

