Runescape Tricks/Community

december 23, 2008

Raadsels voor iedereen!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 8:59 am

Ik was al een tijdje aan het denken over iets nieuws voor de site en dat is gelukt! Ik kwam op het idee iets met filmpjes te doen, toen moest ik weer bedenken wat ik daarmee ging doen. Ik kwam op het idee om runescape-raadsels te maken.

Vandaag heb ik het eerste raadsel gepubliceerd! Het gaat over een moord waarbij JIJ de vragen moet beantwoorden. Later komen er véél meer raadsels.

Ga naar de pagina’s in de zijbalk en helemaal onderaan staat “speurtocht I”. Om het makkelijk te houden heb ik hier de link:

https://rsnieuws.wordpress.com/speurtocht-i/

Veel (raadsel)plezier!

 

Accounts

op deze site kan je behaalde quests en holiday events bekijken van andere spelers! Tot nu toe zijn er nog maar 3 spelers die dat hebben gedaan:

Kijk hier voor meer hierover.

 

4 reacties »

  1. Super!

    Reactie door Scrachasniff — december 23, 2008 @ 10:43 am

  2. Ik wil ook wel doen. ik heb naar Fswe1 een lijstje van mijn quests gestuurd!

    Reactie door Bobooh — december 23, 2008 @ 2:38 pm

  3. Cool! Had ik ook gedaan!

    Reactie door Ijzige vogel — december 23, 2008 @ 8:47 pm

  4. Hallo…

    Ik hoorde van Snel Jel dat jij (Ranged Xp234) je Firemaking level graag 99 wil hebben. Ik heb nog wel ongeveer 52K willow logs te koop, als je ze wil kopen. Graag antwoord of add mij.

    Rsnieuws: Erg bedankt! Maar ik train geen Firemaking meer. 😦 Ik heb ontdekt dat ik 141k willows nodig heb, heelveel geld.

    Reactie door Jim de Lange — januari 17, 2009 @ 7:35 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

