Runescape Tricks/Community

januari 10, 2009

Raadseltjes van Fswe1

Filed under: Runescape — Scrachasniff @ 6:49 am

Rsnieuws is een beetje inactief en er wordt weinig gespost. Om bezoekers te trekken hou ik hier nu een paar raadsels! Er zijn 2 typen: Waar/niet waar en waar ben ik?.  Daarmee in een stad of met een quest. Natuurlijk zijn er prijzen te winnen! Iedereen die alles van de waar/niet waar goed heeft krijgt van mij 1k. Iedereen die alles van de quests goed heeft krijgt van mij 5k (als meer dan 3 mensen die hebben daalt dit naar 3,5k). En iedereen die alles van de steden goed heeft ontvangt van mij 2,5k (weer meer dan 3, daalt dit naar 2k). Als je de bonus goed hebt krijgen members van mij het zwaard Excalibur en non-mebers krijgen van mij 5 stalen strijdbijlen. Er komt nog een precieze datum om je beloning op te kunnen halen.

De antwoorden moet je mailen naar edikabb@xs4all.nl. Daarin moet vermeld staan:

  • Je antwoorden, in dezelfde volgorde als de vragen.
  • Je RS-naam.
  • Welke beloning je wilt. Met andere woorden of je P²P of F²P bent.
  • Doe dit z.s.m., want dan ben jij misschien wel een van de eersten die 5k krijgt!

Nu de vragen, een type is Engels. Beantwoord deze dus NIET in een reactie!! Succes!!! Je mág hulpsites gebruiken, je mag de kaart van RS gebruiken, je mag alles doen. Voor RSnieuws is dit natuurlijk een makkie! 😛

Steden
There’s a guild to the west and the east of me.
And a forest to the north, in which village am I?
It might be ***.

I’m the only black guy here, I’m fearing for my live.
Is it possible for me, in  ***, to survive?

Fish and seagulls, also a jail;  also squire and charters.
Icy, icy dungeon-to-the-north and Lady Lumby’s waiting.
It’s easy to guess, ‘cause I am in ***.

Waar/Niet Waar
Ten noorden van oostelijk konikrijk Kandarin is geen Wildy, wel ijs.
Waar of niet waar?

Je moet 29 Agility zijn om onder de tunnel naar Falador te kunnen kruipen.
Waar of niet waar?

Arrav van ‘The Shield of Arrav’ was een ‘Varrockaanse’ schurk die Delrith de demon 100 jaar geleden hielp.
Waar of  niet waar?

Quests
Ik sta te zwoegen in de mijn, en breng de dwerg zijn erts.
Welke quest doe ik?

Er staat een weirdo op een berg, maar hem heb ik juist nodig.
Hij zegt: “Haal items voor een deur in de ondergrondse mijn.”.
Welke quest doe ik?

LET OP: Dit wordt een P²P-quest!
Ai! Greater demons en wat zombies, grote deur naar de wildernis!
Vervloekte boom, ik moet je omhakken om de schuur binnen te gaan!
Welke quest doe ik?

BONUS
Ik sta bij de vampier in Draynor Manor. Ik ga eruit en loop naar het westen. Ik ga naar het noorden en graaf daar, maar teleporteer weg naar East-Ardougne. Ik ga helemaal zuid-west naar het huis van een rijke ‘quest’. Ik loop naar het zuiden en hier naar beneden.

Vragen:

  • In welke dungeon was ik eerst?
  • Hoe heet de huisbaas van het rijke huis (tip: Hazeel Cult)?
  • Van welke toren was ik de dungeon daarna naar binnen gegaan?
  • Welk muziekje speelt hier?

Ik verwacht jullie mailtjes! Zeg meteen wat je hiervan vind.

DIT IS T/M 20 JAN. WANNEER DE ANTWOORDEN EN UISTSLAG KOMEN!

4 reacties »

  1. Woow! Cool! Wel moeilijk, want al die p2p-dingen weet ik niet! Ik zal het proberen!

    Reactie door Ijzige vogel — januari 10, 2009 @ 7:22 am

  2. haha, leuk idee, Fswe! Ik heb ze (bijna) allemaal al beantwoord. :mrgreen: . Sorry dat ik inactief ben, ik zal proberen meer actief te worden!

    Reactie door rsnieuws — januari 10, 2009 @ 7:28 am

  3. Dankt, jullie twee!

    Reactie door Scrachasniff — januari 10, 2009 @ 10:34 am

  4. Ik heb ze ingestuurd! 😀

    Reactie door Ijzige vogel — januari 10, 2009 @ 8:23 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

