Runescape Tricks/Community

januari 12, 2009

Rsnieuws

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 2:20 pm

Misschien heb je het al gemerkt, maar de hoofdpagina en de laatste updates pagina zijn verdwenen. Dutch ace, Behind You0, Heer Koen en Ik hebben er over nagedacht en we waren er allemaal uit dat de hoofdpagina weg moest.

Ook jullie hebben kunnen stemmen op een poll. De meeste antwoordde dat de hoofdpagina niets was. En dus heb ik de hoofdpagina verwijderd.

Ikzelf WAS veel inactief, natuurlijk laat ik de site niet zitten en ga ik er even veel mee aan de slag als eerst!

~Rsnieuws.

11 reacties »

  1. maar ik wil wel graag zo’n voorpagina ik weet dat ik naar lezen moet en daar ben ik en wat moet ik nu veranderen?

    Reactie door sneljel — januari 12, 2009 @ 3:06 pm

  2. Aaaww… XD Kan ik de Ice Queen poisonen? En als ik achter de troon sta, valt ze dan nog steeds aan met melee? Wat is haar max hit? Ben ik gek geworden?

    Reactie door Scrachasniff — januari 12, 2009 @ 3:49 pm

  3. poisonen kan, en ice queen is slap. je verwacht er heel veel van. max ongeveer 15.

    Fswe1:
    Bedankt! Helaas heb ik haar al bijna bereikt, maar ik haal mijn Steel Dagger (p) wel van de bank.

    Reactie door haagenees 3 — januari 12, 2009 @ 7:16 pm

  4. Morgen ga ik ‘het’ doen. Ik ben ‘net’ het laddertje af bij de ijsreuzen…

    Reactie door Scrachasniff — januari 12, 2009 @ 7:24 pm

  5. Ja, je moet beschrijvingen nog bij de quests zetten! XD lol

    Reactie door Scrachasniff — januari 12, 2009 @ 7:24 pm

  6. Het ijskoninginnetje is dood! 2 x! Jazeker, ik heb nu 2 gloves en mijn Magic is 40! 😀

    Reactie door Scrachasniff — januari 13, 2009 @ 6:03 am

  7. Ik heb iets nieuws voor rsnieuws!!
    Een soort hichscore pagina.
    Ik dacht misschien is dat wel handig. Hier is de link.
    http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=rsnieuws
    Heb ik voor julie gemaakt.
    Ik heb me zelf al toegevoegd 😛 de Admin kan aleen mensen toevoegen.
    Als julie het wat vinden geef ik het wachtwoord en kunnen julie ook dingen veranderen 🙂
    En ik moet nog een naam voor de banner!

    Rsnieuws: Ik zal er nog even over denken..

    Reactie door fenriir — januari 13, 2009 @ 2:00 pm

  8. Ik heb de veer en de aal. Heb jij nog iets aan een blue dragon scale?

    OPROEP VOOR IEDEREEN!:
    Gezocht: een member die bezig is met Heroes’ Quest en lid is van de Black Arm Gang. Moet Full Black hebben, kan ik ook kopen. Moet mij helpen met de Master Thieves Bracelet. Questguide te gebruiken.

    Reactie door Scrachasniff — januari 13, 2009 @ 2:29 pm

  9. Er zijn updates! 😀

    Enne, kan je misschien opnieuw zeggen hoe je zon grijs vak krijgt?
    De hoofdpagina is weg, en ik had het nog niet gezien… 😦

    Rsnieuws: Je moet op “opmaak” klikken als je op een bericht maakt. Dan op heading 1,2 of 3.

    Reactie door Ijzige vogel — januari 13, 2009 @ 2:51 pm

  10. maar ik wil wel graag zo’n voorpagina ik weet dat ik naar lezen moet en daar ben ik en wat moet ik nu veranderen?

    (antwoord nou een keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    Rsnieuws: Bij lees instellingen moet je een vinkje aan klikken met “Een statische pagina (selecteer hieronder)”. Daarna kies je hoofdpagina en de posts pagina.

    Reactie door sneljel — januari 13, 2009 @ 6:30 pm

  11. Wanneer komt het nieuws van de updates? 😛

    Rsnieuws: Altijd zo snel mogelijk!

    Reactie door Ijzige vogel — januari 14, 2009 @ 1:47 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

