Runescape Tricks/Community

januari 26, 2009

Beschrijving Sailing…

Filed under: Skills — Scrachasniff @ 3:35 pm

Heya, ‘t is Fswe1! Ik heb iets interessants gevonden op de fora van RS. Een zeker Hottentot7 (of zoiets…) heeft een beschrijving gegeven van Sailing, wat bijna zeker de nieuwe skill wordt. En al had JAGEX dat niet gepland, de ideeën zijn zo goed dat ze wel zouden moeten! XD Nou, terzake. Hottentot7 (…) kan dit natuurlijk niet weten, maar wat hij suggereert klinkt heel goed en geeft je een spannend gevoel van binnen. En zoals Rsnieuws al zei: Waarom is dit topic dat niet verwijderd…? Ik heb hier een word-bestandje met wat hij schreef. Helaas kon dit níét vertaald worden en is het dus Engels*, maar je zou het moeten kunnen begrijpen. Ik raad je sterk aan alles te lezen! D

Sailing Skill

*Morgen vertaal ik het.

Dit is wat ik van de skill denk:

  • Het zal denk ik een P²P skill worden…
  • F²P kunnen alleen varen en misschien ook wel trainen, maar maken en aanmeren e.d. kunnen alleen members.
  • Tijdens het varen (en op event. eilandjes) zal er denk ik (en hoop ik, -P ) een music track zijn, iets als ‘Sailing along’ of zo. Maar als het net als de (charter) ships van RS is, met zo’n kaartje, uiteraard niet.
  • Als je bijv. Hunter traint op zee en je vangt een zalm of zo, krijg je ook een beetje Fishinh of Sailing xp.
  • Er een minigame voor F²P en P²P zal komen in Port Sarim of zo waar je Sailing kunt trainen, als F²P andere boten kunt vernietigen in teams zonder items te verliezen als je dood gaat, tokens kunt verdienen om bijv. zeilen te kopen om een nieuw schip te bouwen, enz.
  • Weten jullie nog iets…?
Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

