Runescape Tricks/Community

februari 5, 2009

System update…

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 2:54 pm

System update..

Er was een fout in de server die gefixt moest worden. Er iets niets aan het spel veranderd of toegevoegd.

Verder is er ook nog een bug verwijderd. Vele mensen hebben de bug misbruikt. De bug had te maken met de members minigame: “Penguin Hide and Seek”. Door vele keren op een pinguïn kon je honderden of duizenden punten krijgen, die gebruikte mensen dan voor tonnen XP. Zo kon je in één klik bijvoorbeeld attack, herblore of andere skills 99 maken. De mensen die deze bug hebben misbruikt zijn verbannen.

6 reacties »

  1. jammer, dat mensen daar voor verbannen zijn. ik wou ook wel zoveel xp willen zonder verbannen teworden.

    Reactie door fenriir — februari 5, 2009 @ 5:11 pm

  2. Oef! Ze hadden het kunnen weten!
    EN ik heb music tracksL
    Pathways
    7th Realm
    Karamja Jam

    EN ik ga halen
    Arabique
    Attack3 (Lava Maze)
    Attack5 (KBD!!!)

    Rsnieuws: Ik ga nu ook op liedjesjact, op naar de 500!

    Reactie door Scrachasniff — februari 5, 2009 @ 6:04 pm

  3. Arabique!

    Reactie door Scrachasniff — februari 5, 2009 @ 6:23 pm

  4. bugs, glitches moet je altijd melden. wel dom dat je daar voor verbannen word. eigenlijk is het terecht maar ook weer niet jagex hun dome fout.

    nog een maandje en dan heb ik 99 fishing ;/

    Rsnieuws: Gefeliciteerd!

    Reactie door fenriir — februari 5, 2009 @ 9:55 pm

  5. Is jagex ook bezig met MechScape? een soort sciencefictionspel tog las ik op een forum…

    Rsnieuws: Nee, dat zeggen ze wel. Maar niets is er van waar.

    Reactie door fenriir — februari 5, 2009 @ 10:01 pm

  6. Samen naar de Lava Maze? Oh ja, bij de ingang van de KBD zijn wel Revenant hopgoblies geloof ik… Der monsters binnen zijn op zich oké. Hill Giant, poison scorpions… Beneden zijn Black Demons (of Greater Demons, hoop ik…), een rune rock, black dragons (OEF!), poison spiders en… een hendel naar het koninkje. Neem mee:
    Prayer restores.
    Een anti-dragonshield
    Event. wapen
    ETEN!
    Energy Potion of Explorer’s Ring 3.
    Ik dacht eraan om het Wildy-portaal bij Stealing Creation te gebruiken, totdat we iets ten oosten van het ijs komen. Een stukje zuidoost naar de ingang. Het grootste probleem zijn Revenants.

    Reactie door Scrachasniff — februari 6, 2009 @ 6:21 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

