Runescape Tricks/Community

februari 6, 2009

Nieuw huisdier voor Ranged en mij (misschien training nodig)

Filed under: Runescape — Scrachasniff @ 4:01 pm

Inderdaad. Hij heeft de neiging alles aan te vallen wat-ie ziet. Heeft 3 koppen. Is level 277… Maar hoeft niett gevoerd te worden, want hij leeft in het diepst van de Lava Maze… juist, de KBD! (King Black Dragon, niet ‘Kay, be dead’, oen! 😛 )

Ranged en ik gingen vanaf Bounty Hunter naar het zuiden, het portaal naast Stealing Creation (de 1e nam nog een evil turnip mee). We teleporteerden een paar keer (ik kreeg nog een nieuw liedje toen! 😀 Regal.) en kwamen bij het ijs uit. Even wandelen naar het zuidoosten (goed nieuws: no revenants!), hekje in, langs de demons en naar beneden. Vergiftigd door de spiders, maar we dronken (antipoison, GEEN BIER! 😛 ). Liedje: Attack3. Hendel over en daar zijn we bij eh… ‘Beestje’. Liedje: Attack5. Na laf kijken (ik) en vechten (ranged) teleporteerden we weg. Bewijs nodig? Hier. Btw, ik heb nu alle Attack-songs, behalve 6. Maar ik weet al hoe en wanneer ik die haal.

Uitstapje<Lijkt wel of ik struikel! 😆
Oh ja, eerder heb ik zelf Arabique, Pathways, 7th Realm en Karamja Jam (En Jungly2…) gehaald. Nou niet bepaald de leukste plekken voor vakantie…

4 reacties »

  1. Cool! 😀

    Reactie door Ijzige vogel — februari 6, 2009 @ 5:34 pm

  2. Dat was leuk daar! Wat je noemt een leuk ‘uitstapje’. Ik ga verder met liedjes verzamelen.

    Scrachasniff:
    Samen in de Whirlpool naar de Mithril Dragons springen? 😛

    Reactie door rsnieuws — februari 7, 2009 @ 7:09 am

  3. hehe, warom wist ik daar niets van xD ik wou ook wel best mee..

    Rsnieuws: Ben jij member? Ik wil wel een evenement voor members plannen.

    Reactie door fenriir — februari 7, 2009 @ 8:01 am

  4. Ik ben member ja, ik heb een nieuw accont

    Reactie door haagenees3 — februari 9, 2009 @ 3:18 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

