Runescape Tricks/Community

februari 8, 2009

Rsnieuws gekte gaat niet door!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 11:02 am

Gaat niet door!Door de Rsnieuws Gekte worden party’s toch een beetje te exclusief. Dus helaas gaat het niet door.

Maar inplaats van Rsnieuws Gekte komen er andere evenementen. Zoals interviews met pagina bezoekers, maar om dat interview te winnen moet je vragen beantwoorden. En natuurlijk gaan die allemaal over RuneScape..

Misschien heb je ook op de site gelezen dat er een members-only party aankomt. Ik weet niet zeker of dat doorgaat. Wat klets ik nou, natuurlijk gaat de members-party door! Affiche vanmiddag. Affiche:

affiche

3 reacties »

  1. 😦

    Rsnieuws: De members party gaat toch door!

    Reactie door Ijzige vogel — februari 8, 2009 @ 11:29 am

  2. Ik kom zeker, hoop ik 😛
    en ik heb een nieuw WP account.

    Rsnieuws: Leuk!

    Reactie door haagenees3 — februari 9, 2009 @ 3:16 pm

  3. Ik ga iedereen afslachten met de minigames! Grrr… 😛

    Reactie door Scrachasniff — februari 10, 2009 @ 6:31 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

