Runescape Tricks/Community

februari 12, 2009

Soul Wars kerkhof gekte!

Filed under: Runescape — Scrachasniff @ 6:22 pm

Fswe1:

OMDDFGWDE! (…) Bij de SOul Wars lobby zat iedereen (ik ook. 😛 ) bij die graven naast Nomad te graven. Voor omg dure spullen! 800k, Abbyssal Whip, Blue Party Hat, Dragon Scimmy/Axe. Zulke dingen! Wat vinden jullie?

Rsnieuws:

Jullie horen het allemaal al. Ga snel naar Soul wars als je member bent en graven maar in de kerkhoven! (hopenlijk graven jullie geen lijken op!)

Ik heb het aan jagex nagevraagt via de mail. Net wat ik dacht. Die kerkhoven stonden er alleen maar om het een beetje op te vullen.

12 reacties »

  1. Wooot! Ik kom al! Heeft iemand een schep? 🙂

    Reactie door Ijzige vogel — februari 12, 2009 @ 6:25 pm

  2. ike

    Reactie door haagenees3 — februari 12, 2009 @ 6:28 pm

  3. ik snap er nix van :S

    Rsnieuws: Je moet ergens in de kerkhoven graven. Maakt niet uit waar.

    Reactie door haagenees3 — februari 12, 2009 @ 6:31 pm

  4. en dan vind je ene party hat? ijgenlijk onmogelijk p hats worden sins 2002 nooit meer uitgegeve

    Rsnieuws: Het zou kunnen..

    Reactie door haagenees3 — februari 12, 2009 @ 6:36 pm

  5. Zal wel fake zijn?

    Rsnieuws: Ik heb het nog nagevraagt. Nee hoor, er is niets te vinden in het kerkhof. Die twee kerkhoven stonden er alleen maar om het op te vullen!

    Reactie door Scrachasniff — februari 12, 2009 @ 6:59 pm

  6. FAKE!, ik wist het wel maar eerst zien dan gelove tog?

    Reactie door haagenees3 — februari 12, 2009 @ 7:03 pm

  7. Dan is Martyman7 wel heel rijk! Hij is cmbt. 47 (tegenovergestelde van mij -1) en had 0,8M ‘opgegraven’. Maar de whip en drag. boots enzo waren van hogere levels. Bij eentje zag Haagenees3 dat hij zijn schoenen uittrok en vervolgens W00t! riep. 😛 Trouwens, welk schil moet ik dragon met een Dragon Longsword? Falador shield? Anti-dragon? Rune kite/square?

    Reactie door Scrachasniff — februari 13, 2009 @ 7:01 am

  8. Schil is schild. 😛

    Reactie door Scrachasniff — februari 13, 2009 @ 7:02 am

  9. Scrach, je zei dat je een schep en een rune pick had gevonden! 😦

    Reactie door Ijzige vogel — februari 13, 2009 @ 11:44 am

  10. Ja, dat was een grapje. 😛 Had Haagenees3 ook gedaan.

    Reactie door Scrachasniff — februari 13, 2009 @ 2:38 pm

  11. Verwijderd door Mod Fswe1 vanwege onbeschofte taal en dergelijke.

    Fswe1:
    Je snapt het. 👿

    Reactie door xkg0master — maart 11, 2009 @ 10:05 am

  12. als je me wilt spreken voeg me maar toe on runescape.com xkg0master gl ermee…

    Reactie door xkg0master — maart 11, 2009 @ 10:06 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

