Runescape Tricks/Community

februari 14, 2009

Nee, hè! Niet weer!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 10:42 am

Wat is dat met jullie?! Deze keer was er WEER niemand! De vorige party was ook al afgelast omdat er niemand was. Dit is dus écht niet leuk! Ik was dus deze keer weer alleen.. terwijl ik heelveel gepland had om te doen.

weer-alleen

Ijzige Vogel was daarnet nog de enige die online was. HIJ kwam tenminste nog met een excuus! Ik denk dat het nog wel even zal duren totdat de volgende party komt. Want ik had namelijk speciaal voor vandaag gepland omdat vanavond me membership verloopt! 😦 😦 😥

 

15 reacties »

  1. Nu moeten jullie wel een HEEL goed excuus hebben! Dit is echt niet leuk! 😥 Het was zelfs een Members-only party. Er waren heel veel mensen member geworden!

    Reactie door rsnieuws — februari 14, 2009 @ 3:19 pm

  2. Aaa HET SPIJT ME ZOO! ALJEBLIEFT, ORGANISEER SNEL EEN NIEUWE PARTY!

    Reactie door Ijzige vogel — februari 14, 2009 @ 3:20 pm

  3. Oh, het spijt me echt heel erg! 😦
    Ik kwam om kwart over of zo. En om eerlijk te zijn heb ik geen excuus. Het spijt he echt verschrikkelijk! Ik zat mijn kop nog tegen de muur te slaan zonet. Ik dacht dat ik laat was en er tenminste iemand was… Ik snap het als je me uit wilt schelden hoor, ga je gang. OH, ik voel me als een kalkoen met Thanksgiving…
    Kan ik iets doen…?

    Reactie door Scrachasniff — februari 14, 2009 @ 3:22 pm

  4. Ow!!!!!!!!!!!!!

    Reactie door Scrachasniff — februari 14, 2009 @ 3:23 pm

  5. Ik heb me de hele middag rotgehaast om geld te verdienen, speciaal voor jullie heb ik mijn best gedaan op goede armour!

    Reactie door rsnieuws — februari 14, 2009 @ 3:25 pm

  6. Zeg dat nu niet! Ik voel me nu nóg verdomme schuldiger!

    Reactie door Scrachasniff — februari 14, 2009 @ 3:27 pm

  7. Ow, crap.

    Reactie door Scrachasniff — februari 14, 2009 @ 3:46 pm

  8. Ik ben helemaal vergeten :p ik keek vanmiddag op site om 1 uur of zo en dan zie ik die party, nou dan denk ik aah dat vergeet ik niet ik ga weer verder met fishing kijk ik weer eens ff op je site is het al 17:58 lol.

    Reactie door haagenees3 — februari 14, 2009 @ 4:59 pm

  9. Koop je ook nieuwe member?

    Rsnieuws: Tja..

    Reactie door haagenees3 — februari 14, 2009 @ 5:00 pm

  10. Wat jammer voor je ik was niet van plan om te komen nou ja niet omdat ik niet wou maaar ik ben non member.
    Maarre ik keek even rond op deze site en ik zat al snel een uur te kijken en zo.
    Leuke site!!!!!!!!

    Groet ~havanar1~

    Rsnieuws: Bedankt!

    Reactie door RS. Havanar1/cp. davidono — februari 15, 2009 @ 6:17 am

  11. Zal ik dat anders écht niet doen? (^)

    Rsnieuws: Het is aardig, maar.. Ik denk steeds dat jij het niet wilt. Je geeft geld weg.

    Reactie door Scrachasniff — februari 15, 2009 @ 6:37 am

  12. Woot lol ik was zo aant visse er ik vroeg aan iemand of ik zijn saraGS mogt lene hij zij ik moet zo gaan hij geeft mij sgs ik meteen naar sleleton mages eerste hit zonder special 33 xd

    Rsnieuws: Sohee.. dat is niet niks!

    Reactie door haagenees3 — februari 15, 2009 @ 1:21 pm

  13. Hiet zijn wat screens!



    Rsnieuws: Leuk!

    Reactie door haagenees3 — februari 15, 2009 @ 4:57 pm

  14. hey ik heb iets voor julie om op een nieuwe pagina tezetten.

    http://rstip.webs.com/expproh.htm
    Zelfgemaakt en beetje hulp van andere site’s ik noem het alvast Expproh Experience production at hour 😛 maar je mag het ook gewoon een andere naam geefen Xpper uur of zoheb er 4 uuren aangewerkt en je mag alles kopiëren

    Rsnieuws: Bedankt! Ik zet er wel bij dat het van jouw komt.

    Reactie door haagenees3 — februari 16, 2009 @ 9:19 am

  15. 🙂 is heel handig hoor 😛

    Reactie door haagenees3 — februari 16, 2009 @ 10:40 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

