Runescape Tricks/Community

februari 15, 2009

Updates van 16-02-2008

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 6:10 pm

Weer ben ik vandaag erg bezig geweest. En nu niet met pagina’s.. maar met de instellingen. Dat zijn de volgende:

  • Om een reactie te schrijven is het nu niet meer verplicht om naam en/of e-mail op te geven.
  • Reactie’s die wachten op beoordeling worden niet meer naar mij toegemaild, maar op wordpress vastgehouden.
  • Als een reactie bepaalde woorden bevat, wordt het automatisch bij de spam geplaatst.
  • Als je in een reactie 2 of meerdere links plaatst, wordt het automatisch bij de spam gegooit.
  • Bovenin de zijbalk staat nu ook een text-blok voor nieuwe bezoekers!
  • Een zoekfunctie in de zijbalk! Als je een post zoekt, kan je die gebruiken!

En toch ben ik stiekem met de pagina’s bezig geweest, er zijn 4 nieuwe pagina’s:

Achievement Diary

Super snel XP.

Rsnieuws blijft en blijft maar groeien. 

12 reacties »

  1. Mooi! 🙂

    Reactie door Uitgelogde Ijzige vogel — februari 16, 2009 @ 2:03 pm

  2. Cool!
    Enne… wedden dat de volgende AD Ardougne wordt?

    Rsnieuws: Ik denk van wel.. JaGEx kennende doen ze eerst alle achievement diary’s voor members.

    Reactie door Scrachasniff — februari 16, 2009 @ 2:49 pm

  3. Dat denk ik ook, ja! 🙂

    Reactie door Uitgelogde Ijzige vogel — februari 17, 2009 @ 2:41 pm

  4. Die archievment komt mij bekend voor zelfs heel bekend, volgens mij []!!! xd

    Rsnieuws: :mrgreen: . Trouwens.. je bent al ver met fishing!

    Reactie door haagenees3 — februari 17, 2009 @ 9:26 pm

  5. ty 🙂 Woensdag heb ik 99 Fishing,als ik per dag 300-340k xp doe. En dan ga ik cooking cape halen “:P:D en dan heb ik trimmed Fishing cape!!!!

    Reactie door haagenees3 — februari 18, 2009 @ 10:51 am

  6. Koop je ook nog nieuwe member? ooit??


    Rsnieuws: Wow! Nog 88 dagen member, ongelooflijk! Ik weet niet waarneer en hoe ik member ga worden.

    Reactie door haagenees3 — februari 18, 2009 @ 11:06 am

  7. Mag je wel weer member worden?

    Rsnieuws: Ik weet het niet. Ik hoop het wel. 😦

    Reactie door haagenees3 — februari 18, 2009 @ 3:24 pm

  8. Woops wat vergeten maar jammer dat je niet mmeber bent ik wou party geefen.!! Voor zaterdag xd 🙂

    Rsnieuws: Ik zal het nog even vragen. BTW: Check je mail.

    Reactie door haagenees3 — februari 18, 2009 @ 3:25 pm

  9. Sure zal ff kijke ” Ik weet het niet. Ik hoop het wel. ”

    vraag je dat aan je ouder voor member? ik niet trouwens ik doe et gewoon,

    Reactie door haagenees3 — februari 18, 2009 @ 3:36 pm

  10. Nee, ik bedoel… Varrock is een hoofdstad, Falador ook. En Ardougne is ook hoofdstad en erg groot. Karamja is gewoon gigantisch en Seers’ Village en Relleka en omstreken? Ach, die zijn gewoon heel alleen. XD

    Reactie door Scrachasniff — februari 19, 2009 @ 6:13 am

  11. Je site gaat vooruit. Maar even wat anders. Ik moet voor slayer 66 Vampires hunten. Maar waar zitten die, en wat moetik meenenmen. mijn slayer is 33. kan ik ook ergens anders bij een andere master een nieuwe opdracht krijgen?

    Rsnieuws: Vampires kan je vinden onder de slayer tower. Het is handigom wat food en prayer potions mee te nemen. Alleen als je een opdracht hebt voltooid kan je een nieuwe opdracht krijgen.

    Reactie door Smurfmau81 — februari 19, 2009 @ 7:06 am

  12. Hoe bedoel je onder de slayer tower? Onder de grond? of in de buurt? kan je andere een foto van de world map maken waar ze zitten? ik kan ze nameelijk echtniet vinden

    Scrachasniff:
    😛 Onder de grond!
    Typ in de worldmap Fenkenstrain’s Castle, en kijk daar net ten zuiden van. In de Haunted Woods zijn Vampires en Leeches die je het leven zuur maken.

    Reactie door Smurfmau81 — februari 19, 2009 @ 6:00 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

