Runescape Tricks/Community

april 3, 2009

Rsnieuws niet voor niets vaak in-actief!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 1:53 pm

Het gaat SUPER goed met het filmpje waarmee ik bezig ben. Iedereen werkt mee. 😀

Ik ben nu bezig met een R.S.M.V (Rune Scape Music Video) en die is bijna af, ik heb vele members in F2P worlds gekregen om het te maken. De muziek van de RSMV is: Colorado Sunrise.

Voor de mensen die niet weten wat een RSMV is:

Het is eigenlijk gewoon een karaoke met de echte muziek erachter. Dus zo lijkt het aslof de speler zingt. 🙂 Het gaat toppie! Binnenkort komt hij uit!

3 reacties »

  1. Bij mij werkt jullie site nog redelijk snel. 😀

    Rsnieuws: dan is het waarschijnlijk over. 🙂

    Reactie door Smurfmau81 — april 5, 2009 @ 4:04 pm

  2. Meschien kun je een top 10 dood gaan op runescape maken.
    waneer kom er een party ben nog member.

    Rsnieuws: binnenkort! 🙂

    Reactie door runescapepvp — april 9, 2009 @ 7:08 am

  3. ik heb een domme site runescapepvp.wordpress.com

    Reactie door runescapepvp — april 9, 2009 @ 8:31 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

