Runescape Tricks/Community

augustus 3, 2009

Rsnieuws…

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 12:43 pm

stopt. Ik ben erg blij met de mensen die begrijpen dat ik het erg druk ga krijgen op het vervolg onderwijs. Ik ga nu niet afscheid nemen, hoor! Ik stop namelijk alleen met de site. Ik stop niet met RuneScape en mijn YouTube kanaal.

Ik vond het erg fijn dat iedereen me wilde helpen! Als er wat was, was er wel iemand die er iets aan kon doen! Ik zou ook graag de mede-beheerder van de site willen bedanken: Scrachasniff / Fswe1 !

Ik hoop iedereen nog eens te zien op RuneScape of Youtube!

~Rsnieuws~ (in-game: LordMarshal)

 

4 reacties »

  1. Ooh… lees ik nu pas zeg ¬¬ slecht van mij he

    Rsnieuws: 😉

    Reactie door haagenees3 — augustus 11, 2009 @ 5:02 am

  2. heb ook nieuww twitter account heb jou toegevoegd al

    Reactie door haagenees3 — augustus 11, 2009 @ 5:32 am

  3. Pussy!!

    Ik doe zelf Atheneum 2e jaar en ik heb 2 topwebsites! Lekker overdrijven!

    Reactie door Lol — juni 26, 2010 @ 5:52 pm

  4. Jammer dat ik nu pas je blog tegenkomen! Speel je nog steeds?

    Rsnieuws: Zeker, nog altijd!

    Reactie door TheGreenLesser — december 3, 2010 @ 9:14 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.