Runescape Tricks/Community

november 26, 2008

Stem op mij!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 1:07 pm

Kijk in het bericht hieronder voor de Rsnieuws PK clan!

Op http://www.scrachasniff.wordpress.com/ is een poll gemaakt over een wedstrijd. Snelle uitleg over de SSA*:

Je kon met een site over Club Penguin/runescape of panfu mee doen aan een wedstrijd. Je kon uit verschillende categorieën kiezen: Beste Uitleg, beste verslagen, democratie, entertainment en beste spelling. Ik heb meegedaan aan alle categorieën (kon je ook voor kiezen) en heb dus gewonnen met Beste uitleg. (Tja.. kijk maar naar al die vertalingen, verhalen en guides. Pfoe! :mrgreen: )

Als je ook vindt dat ik moet winnen, stem dan alsjeblieft op mij! Maar je hoeft niet per se op mij te stemmen, je kan ook andere beter vinden. 😉

*Scrachasniff Site Awards.

Blog op WordPress.com.