Runescape Tricks/Community

januari 29, 2009

Live antwoorden!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 5:54 pm

Wil je Rsnieuws iets vragen, maar wil je ook meteen het antwoord? Dat kan! Onder alle pagina’s staat een vragenbox. Als er staat dat ik online ben, kan je me altijd iets vragen!

JaGEx is bezig met kleine update’s die een grote verandering maken. Dat gebeurt hier dus ook!

De tijden dat ik er (waarschijnlijk) ben:

Weekdagen: Af en toe ben ik er. Soms helemaal niet. ALS ik er ben dan is dat na 15:00.

Weekend: Vanaf 7:00 s’ ochtends sta ik klaar!

_________

Iets anders.. Sommige mensen vragen zich af waar JaGEx afkorting van is, dus geef ik maar weer antwoord:

JAva Gaming EXperts

9 reacties »

  1. Ik heb een Wily Hellcat, die heeft 22 ratten gevangen!

    Reactie door Scrachasniff — februari 1, 2009 @ 9:31 am

  2. Hij heet Grabby en noemt me eindelijk Fswe1! 😀

    Reactie door Scrachasniff — februari 1, 2009 @ 9:32 am

  3. Weet je ng da’k zei da’k een pinguïn heb gezien bij Eagles’ Peak? FOUT! Nu óók eentje in Varrock! 😀

    Reactie door Scrachasniff — februari 1, 2009 @ 4:11 pm

  4. HELP!
    Falador ad Easy. Hoe heel je die stomme wizards? Met 10k aan runes lukte het nóg niet!

    Rsnieuws: Als je bijvoorbeeld de Fire Wizard wilt healen, dan moet je fire strike op hem gebruiken. Dus bij een Air Wizard de Air Strike.

    Reactie door Scrachasniff — februari 1, 2009 @ 5:36 pm

  5. Ja, dat kan dus niet! Of ik nu strike, blast of bolt van welk element dan ook, het heelt niet! Het ketst af!

    Rsnieuws: Probeer ze eerst iets levens af te nemen, en daarna de strike.

    Reactie door Scrachasniff — februari 4, 2009 @ 2:36 pm

  6. Doe ik!

    Reactie door Dinges — februari 5, 2009 @ 11:02 am

  7. Doe ik! 😛

    Reactie door Dinges — februari 5, 2009 @ 11:03 am

  8. Oh, sorry. Maar help!

    Reactie door Scrachasniff — februari 5, 2009 @ 4:38 pm

  9. GELUKT! 😀 Hij zei: Gratias tibi ago! Ik denk:
    Gracias (Spaans, bedankt).
    Tjebe (zeg maar, Russich, jou).
    Ago (???).

    Rsnieuws: Dat zeggen ze inderdaad, maar de betekenis wist ik nog niet!

    Reactie door Scrachasniff — februari 5, 2009 @ 4:53 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

