Runescape Tricks/Community

april 26, 2009

DE video!

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 1:26 pm

Eindelijk is hij dan klaar! De video waar ik veel mee bezig was, waar veel anderen aan mee werkten, waar sommige (*kuch* *kuch* fswe1 *kuch) door heen praatte tijdens het maken zodat we weer opnieuw konden beginnen, waar bijna 1 maand aan gewerkt werd is nu af! Ik ben hem aan het uploaden, hopelijk vinden jullie het een super-film!

Het duurt even wat langer omdat YouTube en Dailymotion de grootte niet aankunnen. 😕 Ik ben op zoek naar een oplossing. Steeds als ik de video upload loopt de computer vast!

Om het toch nog leuk te houden heb ik een kleine RSMV gemaakt. Wat vind je ervan?

4 reacties »

  1. (*kuch* *kuch* fswe1 *kuch)

    Uhm… Ahahi? XD Had dan war gezegd, lol! 😛 XD XD XD

    Reactie door Scrachasniff — april 26, 2009 @ 2:31 pm

  2. Uhm… ik kan het niet spelen. Er staat: “This video has been removed by the user.”!

    Reactie door Scrachasniff — april 27, 2009 @ 5:14 am

  3. Bij míj staat er: ‘Deze video is door de gebruiker verwijderd’…

    Reactie door Ijzige vogel — april 27, 2009 @ 9:33 am

  4. BIJ mij OOK ^^ iedereen zegt het dus dan werk ik wel mee

    Reactie door JoeriVssn — april 28, 2009 @ 7:06 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

