Runescape Tricks/Community

november 27, 2008

Elite armour / Dagon’hai robes NIEUW! — While Guthix Sleeps

Filed under: Runescape — rsnieuws @ 6:35 pm

Er is een nieuw soort armour en robes voor members. Helaas voor de F2P.

De twee soorten zijn beiden rewards van de nieuwe grandmaster quest “while guthix sleeps”. Het duurt even voordat de quest guide ervan komt, want het zijn zulke hoge requirements!! Onder andere moet je alle questen van free en member gedaan hebben en 270 quest points hebben!

Maar als je daar nog niet bent, kun je het armour via de Grand Exchange kopen. Je moet voor elite armour wel 40 defence hebben, en voor Dagon’hai robes hetzelfde.

Oké, laten we verder gaan over dat armour. Ik zal wat plaatjes laten zien:

Elite armour:

elite-armour1

Dagon’hai robes:

dagonhai-robes

Leuke armour, hé? Beiden kosten ze in de grand exchange ± 200k

N.B: In deze twee plaatjes zie je mijn watermerk, dit doe ik niet bij alle plaatjes. Bij verscheidene plaatjes doe ik het.

Vertaling “While Guthix Sleeps”

Movario voelt aan z’n droge, gebarsten lippen, maar geen moment kan hij zijn ogen van het oude boek voor hem houden. Zijn hand, werkend als of hij uit zichzelf denkt, krabbelt snel onduidelijke tekens neer op het perkament. Hij weet wie V was, maar de verwijzingen op de steen blijven hem verbazen. Losse flarden gedachten komen samen, tot iets belangrijks – maar er ontbrak nog wat aan, een klein detail. Met trillende vingers draait hij de gelige bladzijde om.

“De Steen was duidelijk niet van deze wereld”

Een triomfantelijke streek van de Movario’s ganzeveer vloog over het perkament. Dit is het! Na al die tijd bracht z’n onderzoek iets op!

De vervallen omgeving van de tempel bracht maar weinig warmte, en de enige luxe was de eenzame, flikkerende kaars waarbij hij las. De kou drong nog steeds binnen, maar het drong niet door tot Movario terwijl z’n ondoorgrondelijke onderzoek doorging door de vele dagen.

Mod Tytn
Hoofdontwikkelaar – RuneScape

Samenvatting:

Praat met Radimus Erkle bij de Legends’ Guild om de quest te starten

Benodigdheden om While Guthix Sleeps te starten

Level 23 Summoning
Level 55 Hunter
Level 60 Thieving
Level 65 Defence
Level 65 Farming
Level 65 Herblore
Level 75 Magic

Defender of Varrock
Dream Mentor
Hand in the Sand
King’s Ransom
Legends’ Quest
Mourning’s Ends Part II (The Temple of Light)
Path of Glouphrie
Recipe for Disaster
Summer’s End
Swan Song
Tears of Guthix
Zogre Flesh Eaters

Het kunnen betreden van de Warrior’s Guild
Bork hebben verslagen in de Chaos Tunnels
270 Quest Points (Ja, dat zijn alle Quest Points op dit moment!)

Nog iets…

In het Quick Chat-menu waren sommige van de beschikbare minigames niet beschikbaar als je een team probeerde te vormen. Dit is nu opgelost.

Je zult merken dat het betreden van het chaos portal in de Dagon’Hai grotten nu werkt met een omni-talisman. De omni-staff en –tiara werkten al, maar de talisman nog niet. Dat is nu toegevoegd.

De abyssal parasite zal nu voorkomen dat je je Prayerpoints verliest als je de Abyss in gaat, precies zoals de bedoeling was.

Gratis spelers die gestart waren met de recente Hallowe’en quest, Swept Away, maar het voor elkaar kregen hun bezem kwijt te raken, konden geen nieuwe krijgen van Maggie. Wees gerust, Wendy is nu bereid om je naar Maggie te verwijzen, die je bezem zal vervangen als je je bezem nog eens kwijt raakt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat een requirements!

7 reacties »

  1. Woo! Die armour staat chill

    Reactie door Rangenub237 — november 28, 2008 @ 6:25 am

  2. enne mijn site heeft meer dan 5000 hits

    Reactie door kamikaziNL — november 28, 2008 @ 2:55 pm

  3. Idd zalige outfits, heb gisteremiddag quest afgerond, vond ze nog leuk xD Mss mooi om toe te voegen: met junk trade zijn er mensen die 1-10M bieden voor elite black armor.

    Rsnieuws: Ongelovelijk!

    Reactie door realrat666 — november 29, 2008 @ 3:17 am

  4. Chill?..

    Rsnieuws: Spreek je uit als ‘tjill”. Het is eigenlijk gewoon een uitdrukking op cool. Chill is eigenlijk een woord wat je niet vaak gebruikt, het hoort een stukje bij “stoere” taal. 😉

    Reactie door Scrachasniff — november 29, 2008 @ 10:00 am

  5. ik koop dat armor van je 331k elite dus plz ik doe er alles voor ik wagt er al een week op in de g.e dus ik het taxi160

    Rsnieuws: Ik heb die elite niet, dit is een foto genomen van een andere speler.

    Reactie door bryan — november 30, 2008 @ 3:54 pm

  6. ik wil heel graag die elite pak als iemand die verkoopt verkoop die dan aan mij plz ik koop die max in G.E. ik hoop tot gou mijn rs acc is 1bart7 😉

    Reactie door 1bart7 — december 13, 2008 @ 8:30 pm

  7. ik heb 10x full elite w00t! heb 1x quest gedaan en de rest kreeg ik van me vrienden(voornamelijk mages) omdka de enige warriro was in me guild hehehe ik verkoop ze met full bandos verac guthan dorac dagon hai dragon leather blessed abys whip totz xet thingy full dragon (l) (sk)
    golden wizzy golden stud leath en norm golden d leath 2 party heads acc zezima lv max! all skills max!

    Rsnieuws: Onhaalbaar, zoveel geld kán je in het spel niet hebben. Elite kan je ook niet weggeven.

    Reactie door buldog136 — december 20, 2008 @ 10:06 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.